Stos książkowy - czyli nowe książki dla dzieci w mojej biblioteczce. #1

Witajcie, 

dzisiaj chciałabym Wam pokazać książki dla dzieci, które stosunkowo niedawno zasiliły moją biblioteczkę:



Od góry: 
  • Michał Libera, Michał Mendyk, "M. U. Z. Y. K. A. Możesz usłyszeć zygzaki, krajobrazy i archdźwięki", 
  • "Wszystkie kolory świata", autorzy zebrani, 
  • Jan Paul Schutten (tekst), Floor Rieder (ilustracje), "Ewolucja. Zagadka życia na ziemi",
  • Siri Spont, Alexander Jansson, "Grudniowy gość", 
  • Maja Lunde, "Śnieżna siostra"
  • Maja Lunde, "Strażniczka słońca"
  • Scott Stuart, "Mój cień jest różowy"
  • Tim Marshall, "Więźniowie geografii. 12 map, które pomogą Ci zrozumieć świat". 

Z książek dla dzieci, które kupiłam w ostatnim czasie to tyle. Jeżeli chcecie zobaczyć książki, które kupiłam też dla siebie to regularnie piszę o nich na Moim Portrecie, na który Was serdecznie zapraszam. Tymczasem dajcie znać co Wy kupiliście ostatnio Waszym dzieciom lub dzieciom z Waszych bliskich. 

Komentarze

  1. "Więźniowie geografii. 12 map, które pomogą Ci zrozumieć świat".Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu trafiłam na super książkę Mały Biały Książę dla mojej młodszej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio nie kupowałam książek dla dzieci, bo dużo wypożyczają ze szkolnych bibliotek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książeczek nie mam w swojej kolekcji, ale jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że to ciekawe książki. Widzę, że masz sporo pracy, aż dwa blogi o książkach... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to bardzo fajne propozycje. Jestem ciekawa co o nich napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki dla dzieci zajmują u mnie miejsce w sercu. W końcu w jakiś sposób kształtują wyobraźnie i wychowują poprzez przekaz wartości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci powinny czytać codziennie minimum 20 minut. Dobrze, że propagujesz czytanie wśród dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawią mnie kolory świata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałabym co wybrać, ale nie są to grube tomiska, więc może ogarnęłabym wszystko. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieci to osoby, które lubią zmieniać zdanie, więc dobrze, że masz dużo różnorodności. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie skorzystam z Twoich podpowiedzi, choć u nas ostatnio z czytaniem na bakier.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te książeczki wydają się warte uwagi, bardzo jestem ciekawa ich recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się doczekać aż moja niunia wejdzie w świat książek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę... dawno nic. Nooo, ciekawi mnie szczególnie ta "Śnieżna siostra", jak wypada.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz