Allen Gray, "Ufologia"

Mam słabość do świetnie wydanych książek dla dzieci i dzisiaj chcę Wam wspomnieć o książce, którą swego czasu kupiłam swojemu siostrzeńcowi. Ta publikacja jest niestety już ciężko dostępna, ale myślę, że warto o niej wspomnieć...z taką cichą nadzieją na to, że kiedyś zostanie ona wznowiona. Jest to "Ufologia" autorstwa Allen'a Gray. 



Jest to książka z serii tych, które mają zainteresować chłopca w wieku szkolnym, chociaż pewnie zaciekawi również wiele dziewczynek. A to za sprawą tematyki, którą podejmuje oraz tego jak wspaniale ta książka została wydana.

W "Ufologii" znajdziemy zbiór ciekawostek o kosmitach oraz garstkę wiedzy o kosmosie. Książka jest naprawdę świetnie zilustrowana i kryje w sobie kilka zakamarków, które można odkrywać wspólnie z dzieckiem. 


Wprawdzie wydawca często zamieszcza informacje o tym, że np. coś nie jest uznane za prawdę przez naukę, zatem warto pomóc dziecku oddzielić naukowe wiadomości od ciekawostek czy mitów na temat kosmitów. 


Dla mnie już samo przeglądanie tej książki było czystą przyjemnością i wiem, że dziecku, dla którego jest przeznaczona też powinna się spodobać.



Tak jak wspomniałam - ta książka oraz inne książki tej serii są ciężko dostępne, czego bardzo żałuję, bo sama chciałam kupić siostrzeńcowi (a później sobie) jak najwięcej książek z tej serii. Tym bardziej, że były bardzo ciekawe i w dodatku świetnie wydane!

Dajcie znać czy znacie już tą książkę i inne jej podobne - a może Wasze dzieci je mają? Jestem też ciekawa co myślicie o tak wydanych książkach:). 

Komentarze

  1. Heh fajna jest. Nie słyszałam.

    Wesołych, spokojnych, zdrowych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna! Tylko niestety teraz ciężko ją gdziekolwiek znaleźć. :( A szkoda, bo jest świetna dla dzieci.

      Usuń

Prześlij komentarz